Суббота, 12.07.2025, 21:50
Приветствую Вас Гость | RSS Главная | Регистрация | Вход
ПРИКОРДОННИКИ ВЕТЕРАНИ АФГАНІСТАНУ УКРАЇНИ
Меню сайта

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 385

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 ГОЛОВНА СТОРІНКА: МАТЕРИАЛИ по СПРАВІ "Допомога до 05 травня 2020 року" > 3- тя частина

3- тя частина

продовження позову

Така правова позиція підтримана Конституційним Судом України, зокрема, у рішеннях від 20.03.2002 № 5-рп/2002, від 17.03.2004 № 7-рп/2004, від 01.12.2004 №20-рп/2004, від  09.07.2007 №6-рп/2007, в  яких   зазначено   про   неможливість поставити гарантовані законом виплати, пільги тощо в залежність від видатків бюджету.

Зокрема,  у    рішенні  від 09.07.2007  № 6-рп/2007  Конституційний  Суд України вказав на те, що невиконання державою своїх соціальних зобов`язань щодо окремих осіб ставить громадян у нерівні умови, підриває принцип довіри особи до держави, що закономірно призводить до порушення принципів соціальної, правової держави. Разом з тим держава, запроваджуючи певний механізм правового регулювання відносин, зобов`язана забезпечити його реалізацію. У протилежному випадку всі негативні наслідки відсутності правового регулювання покладаються на державу.

Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Відповідно до статей  1  та  17 Закону України від 23.02.2006 № 3477-IV «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини»  суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Європейський Суд з прав людини у своїх рішеннях неодноразово констатував, що органи державної влади не можуть посилатись на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань.

Окрім того, відповідно до рішень Європейського Суду з прав людини «Кечко проти України»  (заява №63134/00, пункти 23, 26) та «Ромашов проти України» (заява № 67534/01, пункт 43), реалізація особою права, яке пов`язано з отриманням бюджетних коштів, що базується на спеціальних та чинних на час виникнення спірних правовідносин нормативно-правових актах національного законодавства, не може бути поставлена у залежність від бюджетних асигнувань, тобто посилання органами державної влади на відсутність коштів, як на причину невиконання своїх зобов`язань, є безпідставними. 

Зокрема, у справі «Кечко проти України» (заява № 63134/00) Європейський Суд з прав людини зауважив, що держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплати з державного бюджету, однак свідома відмова від цих виплатах не допускається, доки відповідні положення є чинними (пункт 23). У пункті 26 вказаного   рішення   зазначено, що органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань.

У рішеннях Європейського Суду з прав людини у справі «Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України» (заява №  70297/01) та у справі «Бакалов проти України» (заява № 14201/02) також зазначено, що відсутність бюджетних коштів, передбачених у видатках Державного бюджету України, не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (пункти 48 та 40 цих рішень відповідно).

Правова позиція викладена і у Постанові Великої Палати Верховного Суду у зразковій справі №440/2722/20.

Позивачем строки звернення до суду, передбачені ст.122 КАС України, не пропущенні.

На виконання п.11 ч.5 ст.160 КАС України підтверджую про те, що Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього самого Відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

На виконання п.8 ч.5 ст.160 КАС України повідомляю, що в мене є в наявності оригінали та копії (які завірені згідно з оригіналами) письмових доказів, копії яких додано до заяви.

На підставі викладеного і керуючись ст.8 Конституції України;  ст.ст.5,19,26,122,160,161,168 КАС України, -

ПРОШУ:

1. Визнати протиправною бездіяльністю не здійснення нарахування та виплати учаснику бойових дій Петренку Петру Петровичу  ВІДДІЛОМ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ......СЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код ………………Україна, 0......, ......ська обл., місто ...., ВУЛИЦЯ …………………, будинок ….)  одноразової грошової допомоги в розмірі 5-ти мінімальних пенсій за віком до 5 травня в 2020 році згідно вимог статі 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

2. Зобов’язати ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ .....СЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код ………………Україна, 0....., .....ська обл., місто ....., ВУЛИЦЯ …………………, будинок ….)  виплатити учаснику бойових дій Петренку Петру Петровичу  одноразову грошову допомогу в розмірі 5-ти мінімальних пенсій за віком до 5 травня в 2020 році згідно вимог статі 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» з урахуванням раніше виплаченої суми.    

3. Розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження, у письмовому провадженні (без виклику учасників справи).

Від сплати судового збору Позивач звільнений на підставі підпункту 13 пункту 1 статті 5 Закону України «Про судовий збір»: «учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності, Герої України - у справах, пов’язаних з порушенням їхніх прав;» (копія посвідчення Додаток 1).

Керуючись законом України № 2297-VI “Про захист персональних даних” я забороняю Вам обробку, передачу та продаж мої персональні дані третім особам.

Додатки:

1. Копія посвідчення учасника бойових дій Петренка Петра Петровича , на «1» аркуші.

2. Копія листа до ……………. ВІДДІЛУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ......СЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код ………………Україна, 0......, .....ська обл., місто .....в, ВУЛИЦЯ …………………, будинок ….) від __ __________ 2020р. вх. № ……….. щодо перерахування та виплати учаснику бойових дій Петренку Петру Петровичу  разової грошової допомоги за 2020 рік у розмірі п’яти мінімальних пенсій за віком із урахуванням раніше виплаченої суми, на «_» аркушах.

3. Копія відмови ……………. ВІДДІЛОМ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ....СЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код ………………Україна, 0......, .....ська обл., місто .....в, ВУЛИЦЯ …………………, будинок ….) від __.__2020р. за № _________ щодо перерахування та виплати учаснику бойових дій Петренку Петру Петровичу   разової грошової допомоги за 2020 рік у розмірі п’яти мінімальних пенсій за віком із урахуванням раніше виплаченої суми, на «_» аркуші.

4. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру Петренка Петра Петровича , на «_» аркуші.

5. Копія АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОЗОВУ з додатками для Відповідача, на «__» аркушах.

 

                                                                                              _____________________________________

«___» __________ 2021 року  

 

В АДМІН ПОЗОВ ПІДСТАВИТИ СВОЇ ДАННІ.

АДМІН ПОЗОВ З ДОДАТКАМИ РОЗДРУКОВУЄТЬСЯ В ТРЬОХ ПРИМІРНИКАХ:

1-й ПРИМІРНИК ПОДАЄТЬСЯ ДО СУДУ (до нього додається як додаток для Відповідача 2-й примірник),

3-й ПРИМІРНИК ПІСЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ В КАНЦЛЯРІЇ СУДУ  Ви ЗАЛИШАІТЕ В СЕБЕ ДЛЯ КОНТРОЛЮ.

 

ПЕРЕЙТИА 4-ту ЧАСТИНУ

Вход на сайт

Поиск

Календарь
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • pogranafgan © 2025Бесплатный конструктор сайтовuCoz